Stiprus Stiprintuvas 9 9 Ratai Elektronines Droselio Valdytojas, Automobilių Sklendės, Akceleratoriaus, 5.9 mm Storis 4-skaitmenų Ekranas, Skirtas (su specialia sąsaja), TW-980 atveju, Audi A6 (LHD), 2005-2007 m. ir A6(RHD) 2005-2010 ir pan., greitas pristatymas!
Pastaba: Prašome atkreipkite dėmesį, kad jūsų automobilio markė ir manufacturered metais, kai pateikus užsakymą!
I. Informacija Apie Gaminį
II.Režimas:
F1 Komforto Režimas:
Paspartinti atsaką greičio sklendės, vožtuvai, pradėti greičiau, ir paspartinti sklandžiai
F2 Sporto Režimas:
Gerinti momentinis pagreitis, pagerinti posūkius, veiklos rezultatų ir įgyti greičio-up efektu
F3 Lenktynių Režimu:
Puikios spartinimo rezultatus galima gauti, automobilis atrodo šuoliais ant kelio
NEI Originalus Automobilio Režimą:
Grįžti į originalaus transporto priemonės darbo režimą
EB Kuro Taupymo Režimą:
Lengvas režimu, automobilis išsaugo 3%-8% kuro, energijos taupymas ir aplinkos apsauga
AS Protingas Režimas
Protingai aptikti vairavimo įpročius ir automatiškai prisitaikyti prie tinkamo pagreičio poveikis
Kovos Vagystės Režimas
Negali paspartinti tuščiąja eiga, kai automobilis yra užrakintas ant akseleratoriaus
Vienas Mygtukas Lenkti Režimas
Bet kuriuo režimu, paspauskite ir palaikykite mygtuką tris sekundes, norėdami tiesiogiai pereiti į lenktynių režimu, kuris yra patogus lenkti arba intensyvaus vairavimo
F1 F2 F3 ir EB režimas visi turime lygio 1-9 kolonėlė
III.Produktas Pagrindiniai Bruožai
1, Patobulinta elektroninio droselio reakcijos greitis;
2, Pagerinti elektroninis akceleratoriaus jautrumą;
3, Sumažinti variklio indėlius;
4, Plug and play, neardomieji įrengimas;
5, Taupyti degalus 3~8%;
6, 60~80% performance boost pagreitis.
IV.Veikimo principas
1. Elektronines Droselio ir " Fly-by-wire Sklendės
Kartu su sparčiai plėtoti auto pramonėje, auto gamintojai Amerikoje,
Vokietija, Japonija ir kitomis šalimis iš eilės priėmė elektronines droselio kontrolė
sistemą pradžioje, 1990.Elektronines droselio kontrolės sistema iš esmės sudaro sklendės
pedalo pedalas poslinkio jutiklis, EVB (elektroninis valdymo blokas), duomenų magistralės laidai, valdymo
variklio ir choker vykdančioji mechanizmas.Elektroninis droselis yra visuotinai priimtas
gana nauji modeliai.Elektroninis droselis yra pavadintas palyginti su fly-by-wire sklendės
kurios funkcijos tiesioginis ryšys tarp akceleratoriaus pedalo ir choker su plonu plieno
viela.Kad ateis gylis akceleratoriaus pedalą tiesiogiai atitinka angos plotis
iš choker.Elektroninis droselis yra be vielos.Ateis gylis sklendės bus konvertuotos
į varža po potenciometras (su kintamosios varžos) montuojamas
pedalo.Elektroninės sistemos, automobilių netiesiogiai nustato gylis pedalas per
mėginių ėmimo varža.Galiausiai, EKIU bus įjungti žingsninis variklis kontroliuoti
angos plotis choker.Jis gali būti lengvai rasti per principo palyginimas, kad fly-
by-wire droselio funkcijos paprasta sistema ir tiesioginė kontrolė, dalis
angos plotis akceleratoriaus ir choker yra 1:1. Savybės elektroninis droselis
yra taip: akceleratoriaus pedalas tik rodo, vairuotojo veiklos ketinimą, o
galutinis teisę kontroliuoti choker priklauso EKIU.
2. Savybės Elektronines Droselio Valdymo Sistema ir valdymo blokas(ECU)
Modeliai su elektroniniu droselio kontrolės sistema, valdymo blokas analizuojame ateis gylis
sklendės kartu su auto sąlygas, kontroliuojant elektroninio choker, ir
tada apskaičiuoti atitinkamos angos plotis choker šiuo metu.Kai naras
pagreitina staiga ne laikas, paleisties (protektoriaus pedalo iki galo), EKIU bus
atlikti analizę, atsižvelgiant į dabartinę auto greitis, angos plotis choker ir
kiti veiksniai, atitinkamai apriboti angos plotis choker požiūriu
kuro taupymo ir pagrįstą išmetamųjų teršalų, kontrolė, kuro purškimo sistemos
apriboti maksimalus purškimo kuro įpurškimo purkštukų tuo pačiu metu.Tokiu būdu vairuotojas
pajusite, kad automobilių prasideda pradėti po droselio yra treaded o, kuris yra
vadinamasis droselio atsilieka.Todėl, sklendės atsilieka yra iš tikrųjų rezultatas-valdymo blokas
operacija apribojant momentinių produkcija variklis, kuris gali padaryti automobilių
labiau aplinką tausojančią ir energijos taupymo.
3. Veikimo Principas STIPRUS STIPRINTUVAS
(1) Paspartinti choker atidarymo ir pagerinti statinio atsakymą
"Pagreitis" STIPRUS STIPRINTUVAS supratau, daugiausia gerinant atsakyti
jautrumas choker.Kai ECU nustato, kad vairuotojas ketina paspartinti, tai
bus įjungti greito atidarymo choker per grandinės signalų pagerinti atsakyti
jautrumas akceleratoriaus.
(2) Paspartinti droselio signalus ir pagerinti dinamines
Kai akceleratoriaus protektoriai dėl akceleratoriaus pedalo, STIPRUS STIPRINTUVAS bus apskaičiuoti pakeitimo
norma sklendės signalai pagal ateis gylis ir laikas.Keitimo kursas yra
dalis paspartinti reikalavimus.GALINGAS STIPRINTUVAS bus padidinti tokių pakeitimo
normos ir pagaliau suprasti, didžiausias dinaminis atsakas auto pagreitis.
(3) pateikiant neteisingą vairavimo stilių EKIU koregavimo variklio parametrai
EKIU šiuolaikinio variklio paprastai yra pajėgi savarankiškai pritaikyti savo vairavimo stilių.Jei
vairuotojas dažnai protektoriai ant droselio greitai į didelį gylį (taip pat žinomas kaip traukia
greičio), EKIU bus palaipsniui mano, kad vairuotojo stiliaus linkęs būti "smurto".Šiame
taip, variklis pamažu prisitaikyti choker ir kuro purškimo sistemos, ir t.t.gauti optimalų
reguliuodami parametrus variklio pagal šio stiliaus.Po GALINGAS STIPRINTUVAS naudojamas
Remiantis 0 Atsiliepimai
Copyright © 2024 Visos Teisės Saugomos. Sukurta www.pauliai.lt